آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

بنزین یورو چهار و پرتقال فروش

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

این داستان بنزین یورو چهار و استاندارد بودن یا نبودن بنزین های وارداتی و اینکه چرا دولت تدبیر وامید تولید بنزین داخلی را قطع کرده و قرار شده طبق قانون به جای بنزین تولید داخل؛ بنزین یورو 4 از خارج وارد کند هرروز بیشتر از دیروز خنده دارتر می شود. چون به نظر این حقیر بیسواد! باوجود این همه دانشگاه ومرکزعلمی و نهادهای نظارتی واستانداردی در کشور و وجود بنزین وارداتی در پمپهای بنزین، به قول قدیمی ها دزدحاضر وبزحاضر! به راحتی می توان نمونه یا نمونه های متعددی گرفته پس آنگاه آزمایش کرد و مشخص نمود این بنزین یورو 1 است یا 4 یا بیشتر! اما عزیزان مجلس ودولت همچنان به بحث وتبادل نظر وسوال بدون جواب ادامه می دهند و... حالا کاری نداریم که غرب ایران را تحریم کرد وشیرهای بنزین را به رویمان بست تا فلج کامل بشویم ولی ما در دوره دولت گذشته توانستیم نیازمان را باتولید داخلی مرتفع کرده و برای غرب آرزوی موفقیت کنیم (لایک)!

ازاین که بگذریم بنده فکر می کنم گره داستان جای دیگری باز  می شود، آن هم آنجایی است که به نقل از دولت محترم، اززمان تصویب قانون واردات بنزین تا کنون حدود سی و پنج میلیون لیتر واردات بنزین داشته ایم که طبق عرف بین الملل اگر برای هرلیتر فقط وفقط یک دلار به واسطه محترم! داخلی پرداخت شده باشد می کند به عبارت سی و پنج میلیون دلار تمام یعنی مبلغی درحدود یکصدوپنج میلیارد تومان ناقابل!

دوستان شیب ملایم که توانایی آزمایش بنزین را ندارند ببینند این پورسانت را چه کسی گرفته ؟ آن وقت تمام این بحث ها تمام خواهد شد به جان خودم ... مثل داستان کرسنت!!

  • بهزاد توفیق فر

شیب ملایم

بنزین

کرسنت

یورو 4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی