آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۸
مرداد


بغلی بگیر

پس از ماهها سکوت خبری درباره دریافت کنندگان ارز دولتی، تلکس های خبرگزاریها و تلفن های دفاتر رسانه ها، خبر مهمی را مخابره کردند که موجب شگفتی کارشناسان و مردم شد. «بانک مرکزی، فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی را به وزارت اقتصاد فرستاد»

سخنگوی بانک مرکزی در این باره به خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانمان توانستیم این فهرست را تهیه و به وزارت اقتصاد تحویل دهیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که وزارت اقتصاد بتواند با تلاش شبانه روزی همکارانش، این فهرست را تهیه و به وزارت صنعت تحویل دهد. سخنگوی وزارت صنعت نیز اطمینان داد که به محض دریافت فهرست، با تلاش شبانه روزی همکارانش، آن را تهیه و به وزارت ورزش و جوانان تحویل خواهدداد. در همین حال وزارت ورزش و جوانان در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت: به محض دریافت این فهرست، این وزارتخانه با تلاش همکارانش آن را تهیه و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحویل خواهدداد.

.

قهوه ای

عابدزاده هرگونه نسبتی با عابدزاده را رد کرد و افزود: «این حرفها پیش متخصصین هیچ حنایی ندارد». علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاح این هواپیما ملخدارها، ضمن تشکر از وزیر راه گفت: این اباطیل چیست که منتقدان تازه یاد گرفته اند و میگویند؟ هواپیماهای ما هم ای بی سی دارد هم دی اف جی و خیلی هم خوب است. وی در ادامه اذعان کرد «وقتی میگویم استاندارد است یعنی استاندارد است و نهایتا ما هواپیما را به کرمان نمی فرستیم» و میگذاریم در همین خط مهرآباد - دوراهی قپان کارکند. عابدزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر سقوط یکی از همین هواپیماها در یاسوج گفت: اینا رنگش با اونا فرق داره، خیلی هم حواسمان خوبیم.

.

خواستار

فک حبیب زاده از چهار جا شکسته، رفته پی کارش. کارشناس روزنامه «نون» نوشت: در بازی استقلال و ذوب آهن، رضا حبیب زاده بازیکن ذوب آهن با اجرای یک فن تازه، فک خود را به پای وریا غفوری کوباند و آن را خرد کرد. در این بازی که به همت فدراسیون فوتبال و با همکاری سازمان لیگ و با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چمن برگزارشد، هردو بازیکن اشتباه زدند.

کارشناسان معتقدند فوتبال بازی اشتباه زدن است، حالا این نشد آن، آن نشد این... این کارشناسان در ادامه حمایتهای بیشتر دولت و مسؤولین را خواستار شدند.

#توئیزر

#توییزر

#راه_راه

#باشگاه_طنز_انقلاب_اسلامی

@Twizzer

  • بهزاد توفیق فر
۱۰
مرداد

نعمت

ما از فرصت شکاف میان آمریکا و اروپا استفاده میکنیم. وزیرامورخارجه پس از اعلام این مطلب، افزود: اینکه از «کجای شکاف» و «چه استفاده ای» را بعداً میگویم. وی بابیان اینکه یک تیم مجرب شکافیاب، به صورت شبانه­روزی مشغول جستجو برای یافتن شکاف بین اروپا و آمریکا هستند اطمینان داد که ما بالاخره این شکاف را پیدا کرده و از آن استفاده خواهیم کرد. فرقی هم ندارد که این شکاف، کجای اروپا و آمریکا باشد. ظریف، همچنین در پاسخ به خبرنگار ما که پرسیده بود: آمریکا باید با اعتیادش به تحریمها چه کار کند؟ گفت: «آمریکا باید اعتیادش را به تحریمها برطرف کند.» وگرنه مجبور خواهیم شد تا به کمپ عموقربون بسپاریمش!

 

سنگین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فضای سنگین رایزنیها، انتصابهای مشکوک و بِده و بستانهای عجیب برای جلوگیری از استیضاح وزیر اقتصاد گفت: هرچه جلوتر میرویم سنگینتر میشود. حسینعلی حاجی دلیگانی، ادامه نداد.

گفتنی است یکی از راههای رسیدن به خوراک، پوشاک و مسکن، رایزنیهای سنگین و انتصابهای مشکوک است که به تازگی دانشمندان آن را کشف نکرده ­اند بلکه سالهاست در کشورهای اروپایی و آمریکایی شناخته شده و از آن استفاده میشود. این راه، معمولاً مورد استفاده وزراء، روسای جمهور و مدیران دولتی است اما استفاده از آن بین سایر اقشار جوامع توسعه ­یافته نیز دیده شده است و در دست بررسی است!

 

خورشید

عارف: «اظهر من‌ الشمس بود که سیاست ارزی بانک مرکزی برای کشور مشکل به وجود می ‌آورد». نماینده مجلس و رییس فراکسیون حامی دولت، اذعان داشت: من از اول هم میدانستم که اینطوری میشود و برای همین استعفا دادم و به بقیه هم گفتم استعفا دادم. وی افزود: بنده از کودکی به «اظهر من الشمس» معروف بودم. یعنی هروقت هرچیزی اظهرمن ­الشمس بود، سریع استعفا میدادم و همه میفهمیدند که یک چیزی اظهرمن ­الشمس است لذا بعداً در دوره راهنمایی و دبیرستان هم در مدرسه به اظهرمن ­الشمس معروف بودم و حتی همه مرا اظهرمن ­الشمس صدا میکردند. عارف در پایان گفت: الان هم اظهرمن ­الشمس است که من همان پنج سال قبل که استعفا دادم اظهرمن ­الشمس بود و حمایت من از همه سیاستهای دولت تا حالا و اینکه به مردم گفتم به این رئیس­ جمهور رأی بدهند هم اظهرمن الشمس بوده، هست و خواهدبود!

 

  • بهزاد توفیق فر
۰۳
مرداد

 

*چلغوز*

نفر بعدی برادر جهانگیری و فریدون نیست! کارشناس پروفشنال روزنامه پروفشنال شرق، در جایی نوشت: تهمت و افتراء و از همه مهمتر دروغ، ابزار کار یک رسانه پروفشنال است و دنیای رسانه، بدون این بی شرافتی ها متصور نخواهدبود. وی، تهمت اخیر این روزنامه به دو مجری تلویزیون را مثال بارز این پروفشنالیت دانست و ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که هیچ کس از تهمت زدن و بُردن آبروی انسان ها شرمنده نباشد. این کارشناس پروفشنال در ادامه این نوشته و در پاسخ به کامنت یکی از کاربران، درباره عکس بی ربط جلسه مجمع، که روی جلد این روزنامه چاپ شده بود، باز هم نوشت: اولاً که این فضولیها به تو نیامده مردکِ [...] و [...]! دوماًً لازم نیست هر عکسی به مطلبی که رویش نوشته می شود مربوط باشد و این را فقط پروفشنال هایی مثل من می فهمند، چلغوز!

 روزنامه شرق

*سرپا*

ترکان، مشاور ارشد همین دولت، در گفتگویی با یکی از رسانه های دولتی؛ درباره برجام و مذاکره با اروپا گفت: وقتی کسی روی پُل است، موقع گفتگو و مذاکره نیست، مذاکره باید در سرپا باشد. وی در ادامه، مواضع قبلی خود را مبنی بر مذاکره در هرجایی، حتی داخل سرویس بهداشتی، رد کرد و گفت: کدام آدم عاقلی روی پُل مذاکره کرده که ما بکنیم؟ وی همچنین از تعداد کمِ پُل‏های کمربند شلوار به‏شدت انتقادکرد و افزود: وقتی پُل کمربند روی شلوارت کم باشه، هر لحظه ممکن است شلوارت از پایت بیافتد یا شلوارت را بکشند پایین یا مجبور بشوی شلوارت را دربیاوری یا هر اتفاق دیگری که قطعاً به عنوان یک حماسه در تاریخ ثبت نخواهدشد!

مشاورارشد رئیس‏ جمهور، از پدرومادرها خواست تا هنگام سرپاگرفتن فرزندان دلبند خود، مبانی مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی را به آنها بیاموزند تا وقتی بزرگ شدند نروند روی پُل مذاکره کنند.

 

 دولت پیرمردها

*لبوفروش*

مشاور همین دولت گفت: تصور دولت در برجام از ابتدا اشتباه بود و اتکا به اروپا برای حفظ برجام نیز اشتباه است. سریع القلم که در مصاحبه با خبرنگاران حرف زد، ادامه داد: این دیدگاه رومانتیک ناشی از فقدان شناخت از آمریکا است. دکتر سریع القلم در حالی که آب معدنی روی میز را باز میکرد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: «اگر از اول می دانستید، چرا تا چندوقت قبل به شدت از برجام طرفداری کرده و منتقدان و صداوسیما را متهم به نادانی و نشناختن دنیا می‏کردید؟»، ابتدا بطری آب معدنی را به سمت آن خبرنگار موردنظر پرتاب کرد و سپس با آرامش گفت: من کِی طرفداری کردم؟ هان؟!

وی در ادامه، شناخت قبلی خود از آمریکا و اروپا را خیلی از نزدیک ندانست و افزود: پیشنهاد مشخص من این است که دولت، من و برخی افراد منتخب را که من می‏گویم، بفرستد دوباره برویم آمریکا را اصلاً از اول بشناسیم! مشاور سابق دولت در اعتراض به جاخالی دادن خبرنگار موردنظر، جایگاه مصاحبه را ترک کرد و گفت: مردک لبوفروش!

 سریع القلم

دریافت نسخه کامل هفته نامه راه راه: رایگان

#باشگاه_طنز_انقلاب_اسلامی

#توئیزر

#توییزر

@Twizzer

  • بهزاد توفیق فر