آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

بغلی خواستار قهوه ای شد

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ


بغلی بگیر

پس از ماهها سکوت خبری درباره دریافت کنندگان ارز دولتی، تلکس های خبرگزاریها و تلفن های دفاتر رسانه ها، خبر مهمی را مخابره کردند که موجب شگفتی کارشناسان و مردم شد. «بانک مرکزی، فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی را به وزارت اقتصاد فرستاد»

سخنگوی بانک مرکزی در این باره به خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانمان توانستیم این فهرست را تهیه و به وزارت اقتصاد تحویل دهیم. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که وزارت اقتصاد بتواند با تلاش شبانه روزی همکارانش، این فهرست را تهیه و به وزارت صنعت تحویل دهد. سخنگوی وزارت صنعت نیز اطمینان داد که به محض دریافت فهرست، با تلاش شبانه روزی همکارانش، آن را تهیه و به وزارت ورزش و جوانان تحویل خواهدداد. در همین حال وزارت ورزش و جوانان در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت: به محض دریافت این فهرست، این وزارتخانه با تلاش همکارانش آن را تهیه و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحویل خواهدداد.

.

قهوه ای

عابدزاده هرگونه نسبتی با عابدزاده را رد کرد و افزود: «این حرفها پیش متخصصین هیچ حنایی ندارد». علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاح این هواپیما ملخدارها، ضمن تشکر از وزیر راه گفت: این اباطیل چیست که منتقدان تازه یاد گرفته اند و میگویند؟ هواپیماهای ما هم ای بی سی دارد هم دی اف جی و خیلی هم خوب است. وی در ادامه اذعان کرد «وقتی میگویم استاندارد است یعنی استاندارد است و نهایتا ما هواپیما را به کرمان نمی فرستیم» و میگذاریم در همین خط مهرآباد - دوراهی قپان کارکند. عابدزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر سقوط یکی از همین هواپیماها در یاسوج گفت: اینا رنگش با اونا فرق داره، خیلی هم حواسمان خوبیم.

.

خواستار

فک حبیب زاده از چهار جا شکسته، رفته پی کارش. کارشناس روزنامه «نون» نوشت: در بازی استقلال و ذوب آهن، رضا حبیب زاده بازیکن ذوب آهن با اجرای یک فن تازه، فک خود را به پای وریا غفوری کوباند و آن را خرد کرد. در این بازی که به همت فدراسیون فوتبال و با همکاری سازمان لیگ و با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چمن برگزارشد، هردو بازیکن اشتباه زدند.

کارشناسان معتقدند فوتبال بازی اشتباه زدن است، حالا این نشد آن، آن نشد این... این کارشناسان در ادامه حمایتهای بیشتر دولت و مسؤولین را خواستار شدند.

#توئیزر

#توییزر

#راه_راه

#باشگاه_طنز_انقلاب_اسلامی

@Twizzer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی