آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

بفرمایید نوشابه مارماهی

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

مارماهی
سفیر جدید ژاپن در ایران، در جشن هشتادوپنجمین سال تولد امپراطور ژاپن، که در محل سفارت ژاپن در تهران برگزارشد، شعبده‌بازی کرد.
میتسوگو سایتو، در ابتدای برنامه، با تبدیل یک تلفن پاناسونیک به دو بمب اتمی، موجب حیرت و شادی حضار شد و آن‌ها را برانگیخت. وی سپس با کشیدن دستمال روی بمب‏ ها، قصدداشت تا آنها را منفجر کند و یاد و خاطره بیش از دویست‌‏هزار کشته‏‌ی بمباران اتمی ناکازاکی و هیروشیما را زنده نگه دارد که با ممانعت حاضرین مواجه شده، پس آنها را دعوت به دیدن برنامه بعدی کرد. سفیر ژاپن در تهران، با درآوردن چند کبوتر از چند جای لباس خودش و حاضرین، از آنها پرسید: کی از همه عزیزتره؟ و حاضرین یکصدا فریاد برآوردند: تو… یو… تو… یو…! در پایان این مراسم، از مهمانان ایرانی و خارجی، با سفره‌‏ماهی آمریکایی و مارماهی اروپایی پذیرایی شد.


نوشابه
مقام‏‌های اروپایی می‏ گویند تا وقتی ایران به برجام پای‏بند باشد، ما هم پای‏بند هستیم! این مقام‏‌های اروپایی می‏گویند تا وقتی ایران به برجام پای‏بند باشد، ما هم پای‏بند هستیم! این مقام‌‏ها، لبخند زدن هنگام مذاکره، زدن مُهر ورود روی گذرنامه هیئت مذاکره کننده ایرانی و گذاشتن آب معدنی در یخچال اتاق ظریف را از مصادیق این پایبندی برشمردند و افزودند: ما حتی یک نوشابه بدون الکل هم اشانتیون گذاشتیم توی درِ یخچالشون، ولی خودشون نخوردند. مقام‏ ها در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره برقراری ارتباطات بانکی، فروش دارو و لوازم حیاتی پزشکی و مبادلات انرژی؛ گفت.
شایان ذکر است، مقام‌‏ها در این نشست خبری پایبندی ایران به برجام را «اِیییی… همچین» دانسته و از وجود چند حباب هوا در بتون‏‌های قلب رآکتور اراک خبردادند. به زودی بازرسان سازمان انرژی اتمی از این حباب‌ها – به صورت سرزده – بازدید خواهندکرد.



قبرس
«شورای مرکزی بورس درست عمل کرده بوده است». دیوان محاسبات کشور که زیرنظر مجلس شورای اسلامی فعالیت می‏ کند، پس از پنج سال تحقیق و بررسی، اعلام کرد: نخبگان بورسیه‌‏ای که در ابتدای این دولت و با تهمت تخلف، از تحصیل بازمانده بودند، بی‏ گناه بودند و هیچ تخلفی صورت نپذیرفته بوده است. بدنیست بدانید این تهمت، که از سوی وزیر علوم و تحقیقات وقت دولت تدبیروامید به شورای بورسیه و دانشجویان نخبه کشور تقدیم شده‌‏بود، علاوه بر ریختن آبروی جوانان نخبه کشور در چاه فاضلاب، موجب بازماندن این نخبگان از تحصیل در داخل کشور و کشته‌‏شدن انگیزه سایر جوانان، به مطمئن‏‌ترین شکل ممکن شد.
گفتنی است «انجمن دانشگاه‌‏های آمریکا و اروپا، حتی ترکیه(UEHTUA)» که ریاست دوره‌‏ای آن را قبرس برعهده دارد، در اطلاعیه سرگشاده‏‌ای، از این اقدام دولت ایران، تشکر و قدردانی کرد. در پایان این اطلاعیه آمده است: بابا تو دیگه کی هستی!

نظرات  (۱)

بهترین آدمها زندگی
همانهایی هستند که
وقتی کنارشان میشینی
چایی ات سرد میشود ودلت گرم . . .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی