آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

توئیزر 25 : قبض گرفتگی قالیباف بیمه است

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

قبض ‏گرفتگی!

مدیر شرکت توانیر اعلام کرد: «پول برق از مشترکان چادرنشین زلزله زده دریافت نمی ‏شود و قبضی هم برایشان صادر نمی‏ شود». وی در پاسخ به خبرنگار ما اطمینان داد که به جان مادرم از چادرنشینان پول برق نمی ‏گیریم و حتی برایشان قبض هم صادر نمی‏ کنیم. او در ادامه گفتگو اذعان کرد که چادرنشینان زلزله ‏زده می‏ توانند پول برق پرداخت نکنند و برایشان قبض برق صادر نخواهدشد. مدیرشرکت توانیر همچنین با تأکید بر اینکه از مشترکان زلزله ‏زده‏ ای که زیرچادر زندگی می‏ کنند پول برق دریافت نمی‏ کنیم افزود: برای آنها قبض برق صادر نخواهدشد!

قبض گرفتگی

قالیباف، استعفا!

در پی آتش‏ سوزی کشتی نفتکش ایرانی و گرفتارشدن بیش از سی نفر خدمه آن در شعله های آتش، کارشناس ارشد شرکت ملی نفتکش جیبوتی، ضمن اعلام تأسف از فیلترینگ تلگرام، از جلسه مشترک «دبیرشورای عالی امنیت ملی» و «رییس دولت» خبرداد و ابراز امیدواری کرد که زین‏ پس، اختلاف سلیقه‏ این دو نفر! مانع چیزی نشود. این کارشناس همچنین از صاحب تلگرام خواست تا تمهیدات دیپلماتیک لازم را برای اضافه شدن استیکر تام و جری، بررسی کند. وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید مگر امدادرسانی به کشتی نفتکش وظیفه ارتش است، گفت: توضیح درباره اقدامات انجام شده، شرایط کشتی نفتکش، علل حادثه و سایر اطلاع ‏رسانی‏ های لازم و ضروری در این‏گونه موارد، برعهده آقای قالیباف است که به هرحال باید استعفادهد!

نفتکش سانچی

بیمه است!

عباس آخوندی، «وزیر مسکن، راه و شهرسازی» دولت تدبیروامید، در مقاله‏ ای که در یکی از روزنامه‏ های غیردولتی و غیرخصوصی! نوشته، گفته است که آغاز اغتشاشات اخیر، توسط چپاولگران بیت‏ المال و افراد فاسد دولتی؛ برای اعتراض به گرانی‏ های رو به افزایش توسط دولت، تدارک دیده شده است! وی در نوشتاری عصبانی، ضمن بیان ارتباط مشهود گودرز به شقایق در نظام بانکی کشور، از کنده ‏شدن پَرِ حبه ‏انگور، توسط خسرو گله کرده و افزود: وقتی راننده اتوبوس بین‏ شهری دارد وام میلیاردی را در اتوبان تهران – شمال به مسکن اجتماعی ریخته شود، نمی‏ توان انتظار بود که مهناز رهنما، روی نوک تایتانیک، میکروفن به دست بگیرد و کُشته‏ های تصادف قطار را با تأخیر پروازها بیمه است!


منتشر شده در: سایت راه راه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی