آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان پیشوا در اعتراض به حضور فاطمه راکعی، یکی از حامیان فتنه 88 و از امضاءکنندگان نامه جام زهر و از متحصنین مجلس ششم در دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا، اقدام به راهپیمایی اعتراضی و در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق خشم و انزجار خود را از عاملین و حامیان فتنه سال 88 نشان دادند.
در ادامه این راهپیمایی معترضین در مقابل فرمانداری شهرستان پیشوا تجمع کردند.
حجت‌الاسلام سیدسعید یاسینی امام‌جماعت مسجد امام خمینی(ره) در این اجتماع اظهار داشت که 16 آذرماه به روز دانشجو نامگذاری شده و دلیل آن شهادت 3 دانشجوی عزیز در اعتراض به حضور معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سال 1332 بود و در اصل مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی و مصداق اعم آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است. اکنون سوال ما از مسئولان برگزارکننده یا دعوت‌کننده و فرماندار محترم شهرستان این است که آیا در روز دانشجو باید فردی دعوت به سخنرانی شود که نامه معروف به جام زهر خطاب به مقام معظم رهبری را امضا کرده و از متحصنین مجلس ششم و فعالین فتنه آمریکایی انگلیسی 88 بود؟ 


وی تاکید کرد همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه خط قرمز نظام است، بنابراین اعلام می‌داریم فتنه و فتنه‌گران خط قرمز مردم ولایی و انقلابی و همیشه در صحنه پیشواست.
حجت‌الاسلام یاسینی بیان داشت: تجمع ما به جهت حمایت و کمک به دولت است تا دولت بتواند در فضایی آرام به رفع مشکلات حقیقی مردم بپردازد و دوباره فضای سیاست‌زده و غبارآلود دولت اصلاحات تکرار نشود.
وی افزود: یقینا حضور بعضی از فتنه‌گران و حامیان آن در فضای علمی و دانشگاهی کشور به این آرامش لطمه خواهد زد. در ادامه بیانیه‌ای نیز دراین‌باره توسط یکی از بسیجیان قرائت شد
 فرماندار شهرستان پیشوا ملکوتی‌خواه خطاب به تجمع‌کنندگان گفت شهرستان پیشوا در شورای میراث فرهنگی استان به نام مهد انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و حال اگر خدای ناکرده با یکسری حرکات ناجور در بعضی از مواقع این قداست، بزرگی و ابهت شهرستان پیشوا را سر مسائل جزئی و بیهوده از بین ببریم کار درستی نیست.
در این لحظه یکی از خانمهای معترض که خواهر شهید می‌باشد از فرماندار اجازه صحبت خواست. خانم احمدی که مسئول سابق دانشگاه پردیس فرهنگیان شهرستان پیشوا می‌باشد، اظهار داشت: سالهای آخر دولت آقای خاتمی بود، حوزه علمیه یک رزمنده‌ جانباز را دعوت کرده بود برای سخنرانی هفته معلم و از من فقط سالن گرفته بودند، من از شما فرماندار محترم سوال می‌کنم، آن  زمان مرکز تربیت معلم یک مرکز آموزشی بود و باید حضور ذهن داشته باشید از صبح مرتب به بنده زنگ زدید ابتدای یکی از کارمندان و بعد معاون شما و در انتها خود حضرتعالی که برنامه را لغو کنید و این سخنرانی باید لغو شود. گفتم: چرا؟  جناب بخشدار وقت جناب آقای ملکوتی‌خواه، فرماندار کنونی شهرستان پیشوا فرمودند «من نماینده سیاسی دولت هستم، این آقای رزمنده بعضی از حرفهایی را می‌زند که از خط قرمز دولت عبور می‌کند»! حال سوال من این است که اگر آن روز، آن آقای رزمنده‌ای که نه چشم داشت، نه پا داشت، همه‌چیز خود را در جبهه‌های جنگ جا گذاشته بود و آمده بود می‌خواست سخنرانی کند، اگر حرفش عبور از خط قرمز دولت بود و اشکال داشت آیا امروز که می‌آیند و از خط قرمز نظام عبور می‌کنند اشکالی ندارد؟
یادآور می‌شود فاطمه راکعی هم‌اکنون از آلت‌دست‌ها و همکاران حلقه لندن و سایت فتنه‌گر جرس (وابسته به محسن کدیور) می‌باشد.

http://kayhan.ir/fa/news/31996/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87

  • بهزاد توفیق فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی