آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

اشتباهی توی گونی

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ

گونی

پس از گذشت یک هفته از قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخهای رئیس‏ دولت، یکی از نمایندگان مجلس در نشست خبری عصر دیروز خود گفت: ظاهراً به نظر میرسد نمایندگان از پاسخهای رئیس جمهور قانع نشدند! وی در پاسخ خبرنگاری که پرسید: حالا چی میشه؟ گفت: هیچی!

جعفرزاده ایمن‏آبادی، یکی دیگر از نمایندگان مجلس نیز در این باره گفت:«هروزیری گذرش به مجلس بیافتد استیضاحش رأی می‏آورد». ایمن آبادی ضمن اشاره به قدیمها، افزود: حالا من دانشگاه نمیرم ولی حقوق استادی میگیرم، دلیل نمیشه که! وی یادآورشد: خلاصه وزرایی که باقی موندن، حواسشون باشه از یه راه دیگه بِرَن!

در همین نشست، پزشکیان، بازهم دیگر نماینده مجلس، اعتراف کرد: «چون دولت بودجه کافی در اختیار ندارد، به نمایندگان جواب سربالا میدهد و نمایندگان مجلس هم چاره ‌ای جز طرح سوال و استیضاح ندارند». وی در پاسخ به سوالِ «مگه خاله بازیه؟»، از خبرنگار سوال کننده پرسید: گونی کنفی دوس داری یا پلاستیکی؟

 

حتی

ورزشکاران ایران با بیش از 62 مدال، از بازیهای آسیایی به خانه بازخواهندگشت. یک مقام آگاه، ضمن تبریک مقام ششم ایران در این بازیها، به خبرنگار ما گفت: ما از همه ورزشکارانی که برای کشورمان افتخار آفریدند تشکر میکنیم ولی تلاش میکنیم استقبال خوبی از تیم فوتبال ترتیب دهیم. وی از برگزاری مراسم ویژه ‏ای برای تقدیر و تشکر از تیم فوتبال و هیئت همراه خبرداد و افزود: گرچه همه تیمها حداقل یک تقدیرنامه گرفتند و فقط تیم فوتبال چیزی از ارزشهایش کم نشد، از طرفی اغلب ورزشکاران با حداقل امکانات خوش درخشیدند و توانستند افتخارآفرینی کنند غیر از فوتبالیستها که با این همه پول و امکانات، دست از پادرازتر برگشتند. اما هدف ما این است که هم در فرودگاه از تیم فوتبال تشکر کنیم و هم در مراسم مخصوص و هم در خانه و هم در! این مقام آگاه ابراز امیدواری کرد که بودجه همه فدراسیونها قطع شود و همه هزینه‏ ها برای فوتبال باشد! او در ادامه افزود: حتی!


 


اشتباه

«بیش از 1000 نفر مردم عادی را به اشتباه کشته ‏ایم و خیلی بیشتر از این تعداد را زخمی و معلول کرده ‏ایم». سخنگوی وزارت جنگ آمریکا ضمن اعلام این خبر، گفت: همینه که هست! وی با اشاره به تلفن روی میز رئیس دولت آمریکا و نوشته پاناسونیک روی آن، افزود: این تعدادی که گفتم فقط در عراق و سوریه بود و تازه در افغانستان و پاکستان و فلسطین و لبنان و میانمار و یمن و کشورهای آفریقایی و چندجای دیگر هم مشغول هستیم. «دابلیو وایت» که هرچی داشت به خودش آویزان کرده بود، ضمن ابراز نگرانی از آرامش ایران پس از خروج آمریکا از برجام، در پاسخ به سوالی درباره سایه جنگ، اضافه کرد: اون وقتی که لگد میزدیم، شوهرمون درازگوش بود، الان فقط گاز میگیریم و فحش میدیم.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی