آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

بزرگی راگفتند:آینده بشرتاریک است. پاسخ داد: ولی وظیفه ماروشن است

آینده روشن

تولید، نشر و بازنشر فرهنگ، مدیریت و طنز

در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از روشی توصیفی و سپس رویدادی استتفاده شده است . جامعه آماری در این
90 می باشد . روش نمونه گیری تصادفی - تحقیق شامل کلیه کارمندان شاغل در ادترا آموزش و پرورش ساری در سال 09
طبقه ای است . تعداد 192 نفر آزمودنی بصورت تصادفی انتخاب شدند و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه هوش
) سازمانی البرشت ) 1992 ( ورحیه کارآفرینی صالحی ) 2291
یادگیری سازمانی زالی ) 2239 ( استفاده شد . و پس از جمع آوری اطلاعات از روش آماری توصیفی برای توصیف داده ها و
آمار استنباطی از قبیل آزمون t متصل و روش همبستگی و رگرسیون چند متغییری و برای تحلیل داده ها از نرم افزار spss
استفاده شده . نتایج در سطح اطمینان 03 درصد بین هوش سازمانی و روحیه کارآفرینی p=%631 نشانگر همبستگی مثبت
و p=%796 بیانگر همبستگی مثبت بین هوش سازملن و یادگیری سازمانی و p=%644 همبستگی مثبت بین روحیه
کارآفرینی و یادگیری سازمانی می باشد . در بررسی تفاوت متغییرهادر زنان و مردان تفاوتی در روحیه کارآفرینی بدست نیامد
اما هوش سازمانی و یادگیری سازمانی زنان و مردان متفاوت بدست آمدند . همچنین در بررسی تفاوت هوش سازمانی ٬ روحیه
کارآفرینی و یادگیری سازمانی بر حسب سوابق کاری مختلف تفاوت معناداری در هوش سازمانی و روحیه کارآفرینی یادگیری
سازمانی کارمندان بدست نیامد و متفاوت نبودند . بطور کلی در بررسی روابط متغییرها رابطه تنگاتنگی بین هوش سازمانی ٬
روحیه کاآفرینی و یادگیری سازمانی بدست آمد.
کلمات کلیدی : هوش سازمانی ٬ روحیه کاآفرینی ٬ یادگیری سازمانی ٬ آموزش و پرورش

دریافت مطلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی